Subject: RE: [KOOSKÕLASTUS] FW: Projekteerimistingimuste andmine riigitee 11254 Muuga tee km 1,50-2,51 asuva lõigu rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamiseks
From: Eleringi Liinide käidu talitus <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 13:18:04 +0300

Tere

Edastame Elering AS projekteerimistingimused nr 12-9/2024/466.

Lugupidamisega

Elering AS

From: Eleringi INFO <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 11, 2024 3:05 PM
To: VHO Kooskõlastused <[email-masked]>
Cc: Grupp VHO - Kooskõlastused <[email-masked]>
Subject: [KOOSKÕLASTUS] FW: Projekteerimistingimuste andmine riigitee 11254 
Muuga tee km 1,50-2,51 asuva lõigu rekonstrueerimise ehitusprojekti 
koostamiseks

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 11, 2024 2:52 PM
To: AS Viimsi Vesi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Imatra 
Elekter Aktsiaselts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Gaasivõrk - Eesti Gaas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eleringi INFO <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts Milstrand 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Projekteerimistingimuste andmine riigitee 11254 Muuga tee km 
1,50-2,51 asuva lõigu rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamiseks

Tähelepanu! Kiri on saadetud väljastpoolt Eleringi. Enne linkide ja manuste 
avamist veendu saatja õigsuses!

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Projekteerimistingimuste andmine riigitee 11254 Muuga tee km 
1,50-2,51 asuva lõigu rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamiseks

Registreerimise kuupäev: 10.07.2024

Registreerimise number: 1.1-3/24/559.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>